Förhoppningsfull inför 2013, med puré i magen.

MIN DAGBOK / Permalink / 1

Nu sprudlar jag av energi och att ta tag i de kommande projekt inför 2013.
Idag pratade jag med musikern Lars Wallman och vi bestämde att äntligen komma igång att repa igen.
Jag har en hel del nya låtar som ska bli roligt att tonsätta. Längtar, älskar verkligen det här och denna fina del i våran kultur.

Sedan ska jag även fortsätta att publicera på skolverket som tidigare. Om du vill bidra med något som bör publiceras på sidan så är det bara att maila mig. Jag tar tacksamt emot det, men läs först på hemsidan om vad för typ av information som ska publicerad på hemsidan.

Sen har jag även att annat projekt på hon som rör resande nordic festivalen, och dess hemsida som ska byggas upp under våren.
Det kommer att bli jätte roligt och hemsidan kommer att erbjuda sådant som inte idag finns på internet vad det rör Resandefolket.

Jag önskar alla som jobbar hårt för vårat folk ett lycka till och jag hoppas att mycket bra kommer att hända detta år. Jag har starka förhoppningar inför det.

Men jag längtar också till våren och sommaren när vi kan bege oss ut på vägarna igen med vagn, familj och släkt.

Kammat lattjot sass Romano!!!


På bilden är min svärfar Ove Frankemo och min älskade man när han var liten.
Bilden är tagen, som ni ser på en camping någonstans i vårt avlånga land.

#1 - - betty Bop:

va lik hon är pappa Robin

Till top