Härlig dag!!

MIN DAGBOK / Permalink / 1

I morse packade Robin, jag o nukkosarna dre buddringen o tradrade sass me Sonja och Jonny to jekk "loppis, marknad" Sonja bekkna nutta o mander kirrade garnflätor pre nukkosarna. De honkade lattjot attis mängra pre de puranoa romano mängrepat.

Gamla minnen i mig kom tillbaka, den gången jag var 7-8 år och satt och gjorde garnflätor på avenyn för att få ihop till inträdet till Liseberg.

Det var en mycket lyckad dag sista dagen på semestern. I morgon är det tillbaka till verkligheten igen och om jag ska vara ärlig så har jag lite ångest. Den här sommaren har medfört så mycket nya vänner och minnen.

Men nästa söndag blir det påt igen, när det är en ny marknad :) kammat lattjot sass Romano nata o mala.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1038779/images/2012/pic_5027ec8fddf2b33b95000003.jpg" class="image">

#1 - - Bettybop:

Är du fortfarande flink i fingrarna

Till top