snart så...

MIN DAGBOK / Permalink / 3
Nu har vi invigit husbilen för denna sommar. Vi packade med oss barnen och åkte och hälsade på Pippi i Astridlindgrens värld i helgen. Det var kul och mycket uppskattat för barnen. På fredag bär det av till uppsala på seminareiet som jag skrivit om tidigare. jag uppdaterar om vad det pratades om efteråt för er som inte har möjlighet att  närvara. Ha det nu bra där ute i landet. :-)
#1 - - Gunilla Nygård:

Eleonor

jag har fått ditt namn via Tiina Kiveliö. Jag arbetar io ett projket i Uppsala som heter Romani Zor. Jag - det var ett attans "jag" - har hört talas om att du ska föreälsa här i Uppsala på fredag - den 20:de. Vi tror att det är odrnat via Nykterhetsförbundets bildningsverksamhet, men vi hittar inte igen var eller hur man ska anmäla sig. Kan maila tillbaka något om din föreläsning på fredag.

Jättetacksam för svar.

Gunilla Nygård

#2 - - Eleonor:

Hejsan Gunilla. Du har missförstått detta. Jag håller i föreläsningar men inte på fredag i uppsala för då ska jag och min farbror uppträda med musik i stället. vad det gäller anmälan så bör du kontakta Rolf karlsson, [email protected] 0700-385178. Det är han som håller med detta seminarium. Men om di vill så får du gärna maila mig om du vill. genom min mail så kan jag lämna ut mitt nummer så kan vi prata istället. Det är enklast så så blir det inga missförstånd :-) min mail adress är [email protected]

mvh: Eleonor



#3 - - Bodypalace:

trevligt =)

Till top