#1 - - CHRISTINE:

NÄR SKULLE DET DRA IHOP SIG TILL KRIG NORGE SVERIGE VILKET ÅRTAL.OCH VILKEN KUNG REGERADE DÅ I SVERIGE.

#2 - - Anonym:

Eleonor vad är detta för något sitter ni och skiljer på tattare,såkallat löst folk som vi skickade före,enligt Kvikken.VAD ÄR DETTA FÖR NÅGOT HAR NI BLIVIT HELBENGALOA ALLESAMMANS.Nu får väl Kvikken tala om vilka släkten som är av tattarsläkt och vilka som är av det mer högreståndsmässiga resanderomer.

#3 - - christine:

Trodde aldrig jag skulle få uppleva att resande eller ska vi säga dessa lite bättre resanderomer sitter och trycker ner människor.Ställer du också upp på detta Eleonor du är ju representant FRFRO,och då kanske Jenfjorden har samma inställning,nu får ni förklara er.

#4 - - Eleonor:

Detta är en ljudinspelning som jag spelade in i Uppsala på konferensen Rakla pre vavert när Willie Andreason föreläste. Vad han föreläser om får han själv svara för. Det hoppas jag att du förstår att detta inte är min sak att svara för, och jag är inte representant för FRFRO utan enbart medlem. Jag hoppas att vi nu rätt upp dessa MIssförstånd. Eleonor

#5 - - Tyrone Eklund:

Tycker Wilhelm och Rolf med andra har gjort ett bra anförande vid konferansen i Uppsala. Det behövs fler sådan möten där man kan mötas trots olika åsikter.

Till top