konferens/medlemsmöte "FRFRO" 2011

KLIPP / Permalink / 4

I helgen deltog jag på konferensen/medlemsmötet som FRFRO inbjudigt till och jag måste säga att det var mycket lyckat.

Vi anlände till Villa fridhem på fredagen runt middagstid, ett mycket vackert slott. Jag som aldrig tidigare har varit på någon spa blev mäkta imponerad av spa avdelningen med inomhus pool och bubbelpool.

Efter tvårätters middag som det bjöds på så spelade vi allihopa fotboll i det vackra vädret. Det var jätte kul och alla barn fick utlopp för sin energi, ”även vi vuxna” Efter det blev det dags att svalka av sig i poolen. På kvällen efter styrelsemötet så åt vi alla en gemensam middag och efter maten som bestod ab ryggbiff med potatis och smörstekta kantareller… mm…. Så sjöng vi och dansade tillsammans allihopa. Barnen kom upp på scenen och hjälpe mig och Lasse med en av låtarna… de var så söta och de sjöng för full hals. När solen sakta gick ner så blev det också kallare.. En efter en droppade folk av och även jag och Robin.

Efter frukosten på lördagen så begav vi oss till Kålmordens djurpark. Mycket imponerande måste jag säga. Jag var där förra året och då tyckte jag inte att det var så märkvärdigt att gå i alla dessa backar och titta på djuren, det var mest slitsamt men denna gång blev jag imponerad av alla ny byggnationer som tillkommit.

Safari bestod nu i att man fick åka linbana över lejon, björnar, giraffer, vildhund osv. Det blev lite otäckt när vi kom över lejonen och vi hörde ett vrål och ser två lejon ryka ihop.

Sedan gick vi på delfinariet och efter det blev det att åka karusell efter karusell om och om igen J

Dessa två dagar var mycket uppskattat av mig och min familj och jag hoppas verkligen att vi blir inbjudna till flera liknande dagar.

Tack FRFRO för dessa dagar!!!



#1 - - dadden pral Lasse:

Kann bara hålla med dig Eleonor och tack FRFRO för en av sommarens bästa dagar och att få känna de possitiva med en sådan här träff och inte och inte bara kassta skit omkring sig som tyvär vissa gör istället för att uppmuntra.Tack Sonny och FRFRO

#2 - - Jocke:

En helt underbar helg!!

#3 - - Johansson:

mycke givande koferans som stärker våran sammanhålning och identitet tack alla som ställer upp och försöker göra något för vårt folk.

#4 - - Deja:

Helt underbart, vilket ställe och vilken gemenskap, vilken miljö absolut allt var så fantastiskt som det bara kan bli, jag hittar inte ord. Tack alla mina vänner och kära

Till top