Tusen tack!

MIN DAGBOK / Permalink / 0

Jag vill passa på att tacka för den positiva feedback jag har fått om och på min sida de senaste dagarna.
Tack till den uppmärksamhet som min sida har fått och att så många nya läsare har gått in och tittat på mina olika inlägg.
Det känns skönt att flera människor har uppmärksammat det jag vill förmedla på min blogg, det är det som har varit syftet med min sida, att jag ska nå fram till så många som möjligt med mitt budskap.
För mig är det viktigt att Resande på ett positivt sätt ska lyftas fram och inte bara allt negativt som har varit. Vi är alla människor och ingen är bättre än den andra men inte heller sämre.

Resande har blivit förföljda och diskriminerade så länge nu och jag tycker att det är på tiden att det ska ta enda.

Mina barn ska kunna växa upp och känna sig stolta över sitt ursprung med en kultur och ett språk som skiljer sig från "Svensson" Men ändå är svenskar, Svenska resande.

Jag vill dessutom passa på att tacka delegationen för den positiva kritik jag fått om min sida och även för den gåva ni ville ge mig. Den kommer jag få mycket nytta av framförallt på min blogg :-)

Återigen Tusen tack Gunno Gunnmo och alla andra på delegationen!

Till top