Snart så..

MIN DAGBOK / Permalink / 1
I år riktigt längtar jag till julafton. 
Det bli som vanligt mycket mat och annat gott, men det som lockar i år är alla härligt hjärtliga skratt jag har att vänta med hela, och då menar jag HELA familjen, med allt vad det innebär :)

Visst ska jag nog hinna med lite jobb också imellan skratten med skrivandet av det nya studiematerialet till Skolverket, men i år ska jag prioritera min familj. 
Sedan i fjol är det allt för många som inte kommer vara med i år och de fattas mig och finns i mina tankar och främst i mitt hjärta men det gäller att bevara de man har kvar. 
Utan familjen, vad har man då?

Idag har min älskade mor och far varit här på julmiddag och som traditionen säger så ska granen fram. Stackars grannar vilket liv vi fört idag, men kul har vi haft och det är det viktiga! :)

Glöm nu inte bort det som är viktigt i juletider och det är kärlek och tacksamhet. 

En varningens ord också, försök att tänk på hur mycket alkohol du får i dig! Det är alderles för många anhöriga främst barnen som far illa. Håll er också ifrån vägarna!!! 



Lattjo boliska/vinasjtan  
ta
Lattjo nevro bejjst!

Pennar romanonatan Frankemo/Rosengren/Lindgren dre Motala!
#1 - - Regina Hillstierna:

Du är fantastiskt duktig att skriva och formulera, jag visste inte du var släkt med mig(Lindgrearna) (min far bror Lindgren) var rädd om dig och din familj kram Regina.

Svar: Tack så mycket Regina!
Tack det samma till dig och familjen :)
Eleonor
Eleonor Frankemo

Till top