Nya tag

MIN DAGBOK / Permalink / 0

Nu är min sommar över och det har varit en mycket händelserik sådan med mycket husvagn, skratt och bad.
Nu är jag laddad för många nya tag.
En del saker har jag framför mig.
Bl.a. Nordic romani festival som blir av i år igen.
Sedan ska det vara ett kulturarrangemang i Linköping framigenom, Motala bibliotek kommer att hålla en resande afton som jag ska engagera mig i, 2 anti diskriminerings dagar kommer att hållas i Linköping och Norrköping som jag blivit tillfrågad att medverka i, vitboks möte i Malmö, dessutom börjar jag jobba om en vecka så nu är jag tillbaka till allvaret igen, och trotts att det varit en underbar sommar med familj och vänner så känns det skönt att komma igång igen.
Jag kommer nu att uppdatera bloggen mer med vad som händer kring sådant som är relevant för resande.

Kammat lattjot sas.

"Tänkte även komma med ett tipps, gå in på följande länk och kolla föreningen lattjodroms hemsida, föreningen som anordnar Nordic romani festival.
Kolla in fliken "lattjo grejer" finns spel och karaoke där bl.a.
www.lattjodrom.com

Till top