Tattotia honkar kej

MIN DAGBOK / Permalink / 3
Nu är äntligen sommaren här och livet leker med sol och bad.
Den berusande känslan som återkommer varige sommar, som jag hela vintern går och väntar på. Känslan som ger mig pirr i magen och rastlöshet i benen...
Frihet!

Nu är det bara jag och min familj.
Vad ska man göra denna sommar, åka ut på vägarna antagligen och träffa mycket släkt och vänner!!! Visor och sånger klingar på campingarna, vad jag älskar denna årstid!







Kammat lattjot inslo tattolia sass rommano manush. 
#1 - - Cornelia:

Tack för du bryr dig!:) Allting har gått jättebra, förutom lite sjuka och sådär. Nu är jag lite "rikare" ;D Kram!

#2 - - Cornelia:

Tack för du bryr dig!:) Allting har gått jättebra, förutom lite sjuka och sådär. Nu är jag lite "rikare" ;D Kram!

#3 - - Mamma:

Mina barnbarn, så söta

Till top