Framtidens ljus

MIN DAGBOK / Eleonors Resa, Nordic Romani Festival 2017, Resandefolket / Permalink / 0
Den senaste tiden har det varit mycket känslor som präglat i min vardag, både positiva och negativa, men framförallt mycket spänningar.
 
Jag har nog inte riktigt förstått hur spänd jag varit under dessa veckor som Eleonors resa gått på TV.
Nu när det lagt sig lite och sista avsnittet gått så har jag varit så trött och utmattad, jag har i stort sätt sovit bort den senaste veckan och det är inte förrän nu som jag förstår hur mycket det har påverkat mig att medverka i denna serie, känslomässigt.
 
 
Jag är trots allt mycket stolt över mig själv och min familj och släktingar som vågade ställa upp på att medverka i serien på olika vis.
 
Alla avsnitten kommer finnas tillgängliga på SVT-Play under ett år framöver och man kan även hitta dem på följande länk: http://www.romanofolk.com/eleonors-resa
 
Många har även hört av sig att de önskar en Nordic Romani Festival även detta år.
Jag vet inte riktigt hur det blir med det...
Det är väldigt tidskrävande och hårt arbete att producera festivalen, men nått kanske vi ska få till :)
 
Just för tillfället har jag fyra tjänster, så jag måste först planera dessa så att tiden går ihop, men det ska nog ordna till sig, framtiden ser ljus ut och nu när festivalen fått så mycket gratis reklam så kanske det inte är så dumt. Det ligger ute en omröstning om Lattjo Drom skall producera en festival även detta år eller inte. Var med och rösta du också!
 
Men nu ser framtiden lovande ut, och efter min senaste vecko dvala har jag vaknat piggare och mer motiverad än någonsin.
Dessutom ser det ut som våren äntligen kommit så nu börjar jag längta ut till sommarens äventyr med familjen ute på vägarna. Ny vagn har han även införskaffat till oss min man, så det ska bli jätte roligt att bege sig av. 
 
Årets första bukett.
 
Tack för att ni följer mig och min blogg, jätte kul!
Kammat lattjot sas mala ta nata!
 
Ps: Just det det gick ett repotage om programserien på nyheterna igår, kolla in det HÄR
 
 
Till top