Full rulle

MIN DAGBOK / Permalink / 0

Nu är filmningen av Eleonors resa i full gång.
SVT följer mig hela sommaren och filmar mig och familjen i vår vardag och allt som hör den till med vår kultur och traditioner.

Eftersom jag också nu producerar Nordic Romani Festival 2016 så blir det även en del sånt arbete jag gör som filmas.
På måndag packar jag och familjen husvagnen igen, nästa anhalt blir Norge och Glomedals museum. Vi stannar på någon camping ett par dagar i Norge och hoppas på att träffa mycket resande på vägen, filmteamet är självklart hack i häl.

Men efter den resan blir vi hemma ett tag för den 6/8 ställer vi till med Romano festen 2016, där vi bjuder in nära och kära till en storslagen fest. Det ska bli så roligt!
Men det går åt att vara hemma och sätta upp till festen då vi tänkt att ha den på vår tomt.
Självklart kommer jag publicera filmer på festen :)

Lasse Wallman och jag har nu kommit igång med musikproduktion också så under den kommande festivalen kanske vi visar upp någon av dessa fantastiska låtar.

Önskar er alla en fortsatt skön sommar!

Kammat lattjot sas mala ta nata!

 
 
Till top