Vocksenåsens rundabortet konferens

MIN DAGBOK / Permalink / 3
Intensiv dag men tågresor, dödsflygningen, taxi resor. 
Men nu är jag äntligen på plats. 
Intressant att det är sån skildrad på konferanser i Norge och Sverige. 
I Norge är inte romernacerkända utan det är resandefolket som har minoritets status och det framgick så tydligt då majoriteten är resande här. 
I Sverige är vi alltid underrepresenterade . Men hur som helst har vi pratat en del samarbeten över ladsgränserna. 
Nu väntar sängen så kammat lattjot SAS romano aur romni. 



#1 - - Daddenpral Lasse:

Ha det gott tänker på dig KRAM

#2 - - Bettybop:

Hejsan gumman, du är enorm Eleonor, vi är stolta över dig. Ska bli spännande att få höra dig när du kommer hem. Kram

Svar: Hej, tack för allt stöd! Skulle inte fixa detta utan min familj som står bakom mig i min kamp för Resandefolkets rättigheter och erkännande.
Älskar er så oerhört mycket!
Eleonor Frankemo

#3 - - Jim R Hartmann:

Trevlig läsning, och positiv raportering, från en god representant för sitt folk :-)

Till top