Äntligen sommar

MIN DAGBOK / Permalink / 1

Det har varit så mycket ett tag nu...
Med hemsidor, föreningar m.m.m.
"med massor mera"
Men nu är det äntligen sommar och vi packar in ungarna ock drar från alla förpliktelser.
Nu är det bara vi och vägen.
Telefon är avstängd för jobb augusti ut med några undantag :)
Jag önskar er alla en trevlig sommar och hoppas att ni får träffa mycket släkt och vänner.
Vi kanske ses ute på campingarna.

Första anhalt Gamleby över midsommar.

Kammat lattjot sas mala ta nata :)

#1 - - sandra:

Hejsan! Hamnade på din sida när jag sökte på något ord, jag härstammar från resande. Skulle hemskt gärna vilja lära mig språket, kan bara några enstaka ord som jag hört mamma säga. Vet du om de finns några kurser eller tylikt all läsa? Mvh sandra

Svar: hej jag kan tipsa dig om att gå ut på skolverkets hemsida, tema modersmål/Resande där står det mycket
Gå in på följande länk för mer info: http://modersmal.skolverket.se/resande/index.php/laerometerial/spraket
el: http://modersmal.skolverket.se/resande/index.php/laerometerial/laeromedel-a-publikationer
Eleonor Frankemo

Till top