Summering

MIN DAGBOK / Permalink / 0

Nordic Resandefestivalen i helgen har varit enorm häftig! Den lämnade många positiva intryck på mig och jag tror inte att jag är ensam. Jag tror att många med mig blev stärkta i sin resande identitet.
Dessutom så fick jag och min man många nya vänner men också träffade vi en hel del nära släkt som vi tidigare inte mött!!!
Tack så jätte mycket till de som arrangerat detta.
Hoppas det blir en årlig tradition.

Sedan vill jag även passa på att gratulera Martina och Anders för flickan!!! 
 
 
 
Kammat lattjot sas.



Demitri Keiski

 

Ps. Sen vill jag återigen påminna om vilka regler som gäller när man ska lämna kommentarer.
Jag lägger gladeligen ut alla kommentarer som skrivs både positiva och negativa men det förutsätter att man undertecknar med för och efternamn.

Till top