seminariet 20/5 -11

MIN DAGBOK / Permalink / 3
Seminariet jag var på i Uppsala den 20/5 Var mycket lyckat om jag får säga det själv. Mycket interessant kom upp och en del nytt som jag inte viste om sedan tidigare. Spelnigen gick också bra fast vi båda var ganska nervösa. Det var våran debutspelning som duo. Men jag är nöjd i alla fall.
Jag spelade in allt som sades, så när jag har korregerat ljudinspelningarna så kommer jag att lägga upp alla föreläsare och även intervjuver, för er som är interesserade.. :-)
Kammat lattjot och Pakkra Rolf för det jobb du gör...

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_gavle?title=vill_andra_installning_till_resande_folk&videoid=1648623&utm_medium=sharing&utm_source=facebook&utm_campaign=tv4play.se

Tryck på länken här ovan så får du se på nyhetsinslaget som sändes innan seminareiet.
#1 - - Britt-Inger:

Vilket bra tips jag fick av dig via din länk. Jag ska skriva en C uppsats i Etnologi till hösten, som kommer att handla om resande. Så jag är igång och samlar in material just nu. /Britt-Inger

#2 - - Britt-Inger:

Tack för tipset om tv-programmet. Jag ska skriva en C uppsats i Etnologi till hösten som kommer att handla om resande. Så jag håller på att samla in material just nu/Britt-Inger

#3 - - Britt-Inger:

Sorry att jag blev lite tjatig , men den första kommentaren syntes inte först så jag trodde jag hade skrivit fel verifieringsord./ Britt-Inger

Till top