Spelningar

MIN DAGBOK / Permalink / 1
Nu börjar det närma sig de spelningar jag och Lasse Wallman har framför oss.
Det blir en 13 Mars när den lokala resandeföreningen i Linköping ska ha årsmöte.
Sedan den 27/3 har vi först på förmiddagen en spelning på NBV i Linköping på globen teatern.
Efter det bär det av ner till Jönköping då FRFRO ska ha ett årmöte.
Vad jag har förstått så är det mycket folk som kommer, men Jönköping är ju oxå folkrikt med resande.

Det ska bli så kul, vi har en del nya låtar som jag tror mycket på.

Om du har vägarna förbi så tycker jag att du ska bli medlem inom FRFRO och komma och lyssna på oss:-)
Skämt och sido, men det ska bli så kul att få sjunga och dansa med mitt folk!

Kammat lattjot sass tavringar !
#1 - - kid:

fel nr till linköpings resande förening måste prata med någon som kan linköping.ev flytt örebro-linköping saknar info.tidigare [email protected] vallonska resande församlingen.tack på förhand går även att ringa 019330210

Till top