Protestlista

MIN DAGBOK / Permalink / 1
Jag håller på att göra en namninsamling och jag skulle bli glad om jag kunde få din hjälp.

De olika resandeorganisationerna i Sverige får inte som andra minoritetsgrupper pengar för att bedriva sin verksamhet i bevarande av språk osv. vill du stödja resandefolket? Skriv i så fall
JA
Namn:
Gatuadress:
postnummer:

om du ger mig dessa uppgifter så skriver jag upp dig på protestlistan. - de som skriver upp sig på protestlistan säger enbart att de anser att resandefolket skall få veta varför de inte får pengar trots att de uppnår alla kriterier....

Snälla hjälp oss...
 Maila till [email protected]
#1 - - Bennie Åkerfeldt:

Pengar har, om jag förstått dig rätt, sökts av alla tre föreningarna, med avslag?

Eller gäller det bara FRFRO?

Hur har, i så fall, staten motiverat sitt avslag?



Bennie

Till top